Yıldız Holding, Türkiye’nin ilk işveren markası araştırması olarak 2009 yılında başlayan ve Realta Danışmanlık tarafından bu yıl 15'incisi düzenlenen "En Gözde Şirketler" araştırmasının "Holdingler" kategorisinde ikinci sırayı yer aldı.
Türkiye genelinde 62 bin üniversite öğrencisi ve 28 bin genç profesyonelin katıldığı araştırmada şirketlerin sahip oldukları çalışma ortamı, kurum kültürü, kişisel gelişime yaptıkları yatırımlar gibi kriterler dikkate alındı.
Yıldız Holding’de işin geleceğine odaklanırken gençlerin de kariyerlerine güçlü bir başlangıç yapmaları için onlara fırsat yaratmaya öncelik verdiklerini belirten Yıldız Holding İnsan ve İş Destek Başkanı Bahattin Aydın, şunları söyledi: "Doksan binin üzerinde gencin katıldığı, işveren algısını ölçen bu araştırmada son üç yılda elde ettiğimiz bu sürdürülebilir başarıyı; global şirket kültürümüzün, güçlü insan kaynakları stratejimizin, hayata geçirdiğimiz yenilikçi uygulamaların, gençlerle kurduğumuz kuvvetli iletişimin ve onlara sunduğumuz kariyer olanaklarının olumlu bir çıktısı olarak görüyorum."