Outbrain Inc. (NASDAQ: OB), gerekli tüm mevzuata ilişkin onayları aldıktan sonra Teads’in satın alımını tamamladığını duyurdu. İki şirket, markalaşma ve performans çözümlerini birleştirerek, açık internet için çok kanallı sonuç odaklı bir platform oluşturmayı planlıyor. Şirketler, Teads adıyla faaliyet gösterecek.
Outbrain CEO'su David Kostman şu açıklamada bulundu:
"Bu yeni dönemin başlangıcından büyük heyecan duyuyorum. Bu dönüştürücü birleşme, reklamcılık sektöründeki büyük bir boşluğu dolduruyor: Markalaşmadan satın almaya kadar tüm ekranlarda sonuçları yöneten ölçeklenebilir bir uçtan uca platform oluşturuyoruz."
"Birlikte, her iki şirketin çok kanallı video markalaşma çözümleri ve performans reklamcılığı konusundaki derin uzmanlığını bir araya getirerek olağanüstü bir yeni şirket yaratıyoruz. Yeni Teads'in misyonu, pazarlamacılara daha iyi sonuçlar, medya sahiplerine sürdürülebilir değer ve tüketicilere üst düzey deneyimler sunan bir teklif ile kalıcı değer yaratmaktır. Outbrain ve Teads ekiplerine özellikle teşekkür etmek istiyorum; onlar, reklamcılıkta büyük kategorilere öncülük etmiş ve on yılı aşkın süredir küresel lider şirketler inşa etmiş isimlerdir. Bizi bu noktaya getiren, onların yenilikçiliği ve adanmışlığıdır ve bizi daha da ileriye taşıyacak olan da yine bu ruh olacaktır."