Porche, satış ilanının 30 Ocak'ta paylaşıldığını ve 911 yuan'lık rezervasyon ücretini ödeyen kişilere iade yapıldığını açıkladı.
Çin'de sosyal medyada yankı uyandıran bu haberin ardından bir kişi, "İşte bu yüzden Porsche almıyorum" şeklinde bir paylaşım yaptı.
Bazıları şirketin "sorumsuzca" davrandığını söylerken kimileri bunun iyi bir satış stratejisi olduğunu yazdı.
Bir kişi de aracı satın almaya çalışan alıcı olduğunu ancak gerçek fiyatın açıklanmasının ardından vazgeçtiğini iddia etti. Bir hatayı fırsata çevirmenin doğru olmayacağını savundu.
Porsche 20 seneden uzun süredir Çin'de araba satışı yapıyor.
Geçtiğimiz yıllarda şirket dünyanın en büyük ikinci ekonomisinde daha çok bayilik açarak buradaki varlığını genişletti.
Çin, geçtiğimiz yılın ilk altı ayında 6,2 milyar dolarlık satışla Porsche'nin küresel düzeydeki en büyük pazarı haline geldi.