İSTANBUL, (DHA) - BEYMEN’İN 8 Eylül 2017 tarihinde Bağdat Caddesi’nde hizmete sunduğu Beymen Suadiye, birinci yılını kutluyor. İlk yılı değerlendiren Beymen CEO\'su Elif Çapçı, \"Vaktiyle, Nişantaşı Abdi İpekçi Caddesi\'nde yakaladığımız enerjinin bir benzerini Bağdat Caddesi\'nde yakaladık. Pek çok dünya markası yeni mağazaları için Bağdat Caddesi\'ni tercih etti” dedi.
Beymen\'den yapılan açıklamada, Beymen Suadiye, ilk yılında başarılı performansı ile öne çıktı. Exclusive hizmetleri, zenginleşmiş marka miksi, Anadolu Yakası’nda ilk defa hizmete sunduğu kozmetik, kids ve home gibi yeni kategorileri ile kusursuz bir Beymen deneyimi yaşattı.
Bağdat Caddesi’ndeki yeni yapılanmanın önemli mihenk taşlarından biri olduklarını belirten Çapçı, \"Beymen Suadiye ile Anadolu yakasında bir Rönesans’a tanıklık ettik. Vaktiyle, Nişantaşı Abdi İpekçi Caddesi\'nde yakaladığımız enerjinin bir benzerini Bağdat Caddesi\'nde yakaladık. Pek çok dünya markası yeni mağazaları için Bağdat Caddesi\'ni tercih etti.
5 bin metrekareye yayılan alanı, 700’ü aşkın dünya markası ve 20 farklı ürün kategorisi ile Beymen’in en büyük cadde mağazası olan Beymen Suadiye’nin müşterileri arasında kadınların oranı yüzde 63, erkeklerin oranı yüzde 37 oldu.
Turist satışlarında Suudi Arabistan ilk sırada yer aldı. Suudi Arabistan’ı sırası ile Katar, Amerika, İngiltere, İsveç, Hollanda takip etti.
100 kişilik uzman ekibi ile pazar dahil her gün 10.00-20.00 saatleri arası hizmet veren Beymen Suadiye’de, en çok alışveriş Cumartesi günleri 15.00 -18.00 saatleri arası yapıldı.
Sepet ortalamasının ise bin 400 lira olarak gerçekleştiği satışlarda, ithal kadın markaları yüzde 47 ile ilk sırada olurken, Beymen’in kendi markaları olan Beymen Collection ve Academia da en çok tercih edilen markalar arasında yer aldı.
Kadınlar en çok sneaker ve elbise alırken, erkekler ise en çok sneaker ve tişört satın aldı.
(FOTOĞRAF)