04 Şubat 2021 10:52
Arçelik, “Yeniliği aşkla tasarlar” sloganını “İyiliği aşkla tasarlar” olarak dönüştürdü. Dünyadaki gelişmeler, iklim kriz ve COVID-19’un sürdürülebilirlik ve fayda odaklılığı tüm kurumlar ve markalar için olmazsa olmaz haline getirdiğini belirten Arçelik Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Yalım Uzun, “Gezegenimizin karşı karşıya kaldığı bu sorunlardan yola çıkarak kendimize ‘Ne yapabiliriz?’ sorusunu yönelttik. Çünkü biz Arçelik olarak sürdürülebilir bir dünyanın bugünden atacağımıza adımlarla mümkün olacağına inanıyoruz. ‘İyiliği aşkla tasarlar’ sloganıyla çıktığımız bu heyecan verici yeni yolculuğumuzda odağımıza öncelikle sorumlu üretim ve tüketimi aldık. Sürdürülebilir ürün, teknoloji, servis ve projeler geliştirmeyi, bu konudaki farkındalığı artırmayı amaçlıyoruz. Yıllardır yeniliği aşkla tasarlayan Arçelik markamızın sorumlu üretim ve sorumlu tüketim anlayışı doğrultusunda el ele verip, dünyayı hep birlikte iyileştirebileceğimize inanıyoruz” dedi.
Arçelik markanın her zaman müşterilerinin sesine kulak verdiğini vurgulayan Zeynep Yalım Uzun, Türkiye genelinde 1250 kişiyle yaptırdıkları İyi marka algısı araştırmasının sonuçlarını da paylaştı. Katılımcıların yüzde 67’sinin iyi markayı “kaliteli ürün ve hizmet sunan” marka olarak tanımladığını belirten Arçelik Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Yalım Uzun, “Araştırmamıza katılanlara iyi ve faydalı markadan neler beklediklerini sorduk. Yüzde 29’u doğaya zarar vermeyen ürünler/hizmetler sunması, yüzde 23’ü doğaya en az zarar verecek şekilde üretim yapması, yüzde 15’i ürünlerini geri dönüştürmesi, geri dönüştürülmüş materyallerden ürün geliştirmesi, yüzde 15’i çevreye duyarlı sosyal sorumluluk projelerinde rol alması yüzde 10’u tüketiciye çevre duyarlılığı konusunda uyaran/bilinçlendiren iletişimler yapması yanıtını verdi” dedi.
Arçelik’in Türkiye genelinde 25-36 yaş aralığındaki 1250 kişinin katılımıyla gerçekleştirdiği araştırmadan öne çıkan sonuçlar ise şöyle:
© Tüm hakları saklıdır.