Michigan Üniversitesi'nde çalışmayı gerçekleştiren Psikolog Daniel Kruger, 376 katılımcı ile bir araştırma gerçekleştirdi ve katılımcılardan büyük logolu ve küçük logolu kıyafetler giyen erkekleri değerlendirmelerini istedi.
Büyük logolu kıyafetler giyen erkekler, aldatmaya daha yatkın kişiler olarak değerlendiriliyor
Bu tişörtleri giyen erkeklerin flörtöz olma, sevgilisi olan birine asılma, çocuk bakımında iyi olma veya maddi kaynaklarının çoğunu ailesine ayırma gibi konularda nasıl davranacağına dair soruları cevaplamaları istendi.
Sonuçlara göre, çoğu kadının büyük lüks marka logoları giyen erkekleri daha karmaşık ve aldatmaya daha yatkın kişiler olarak değerlendirdiği ortaya çıktı. Bu erkeklerin uzun süreli romantik ilişkilere ilgisinin daha düşük olduğu ve kısa süreli cinsel ilişkilere ilgisinin daha yüksek olduğu belirtildi.
Küçük logoların yer aldığı kıyafetleri tercih eden erkeklerin ise daha derin ve uzun soluklu ilişkilerde olmak istediği ortaya çıktı.
Araştırmacı Daniel Kruger, büyük logolu kıyafetlerin statü ve lüks ile özdeşleşmesinden dolayı böyle bir algının doğabileceğini belirtti.