'Esra Erol', 'Milliyetçi müzik', 'Fıkra': Seçimler için sosyal medya reklamlarında hangi parti kimleri hedefledi?

Gözlemevi, 2024 yerel seçimlerine giden süreçte partilerin sosyal medya kullanıcılarına ulaşmak için mikro hedefleme kampanyalarını nasıl yürüttüğünü inceledi.CHP Meta hesabı mikro hedeflemeleri arasında Sanat, Eğlence, Spor, Kamu Hizmetleri, Hukuk, Yüksek Lisans Öğrencileri gibi terimleri tercih ederken; AKP Meta hesabı Esra Erol, Müge Anlı, Fıkra, TRT1, Mizah, Osmanlı imparatorluğu gibi terimleri tercih etti. Ülkü Ocakları, Milliyetçi Müzik gibi kategoriler hem AK Parti hem de CHP mikro hedefleme stratejilerinde sıkça kullanılıyor. İşte gözlemevi'nin '2024 Türkiye Yerel Seçimleri Siyasi Mikro Hedefleme Kampanyalarının Analizi'ne göre partilerin mikro hedefleme stratejileri...

26 Mart 2024 15:32

19

'Esra Erol', 'Milliyetçi müzik', 'Fıkra': Seçimler için sosyal medya reklamlarında hangi parti kimleri hedefledi?

29

gözlemevi, 2024 yerel seçimlerine giden süreçte partilerin sosyal medya kullanıcılarına ulaşmak için mikro hedefleme kampanyalarını nasıl yürüttüğünü inceledi.CHP Meta hesabı mikro hedeflemeleri arasında Sanat, Eğlence, Spor, Kamu Hizmetleri, Hukuk, Yüksek Lisans Öğrencileri gibi terimleri tercih ederken; AKP Meta hesabı Esra Erol, Müge Anlı, Fıkra, TRT1, Mizah, Osmanlı imparatorluğu gibi terimleri tercih etti. Ülkü Ocakları, Milliyetçi Müzik gibi kategoriler hem AK Parti hem de CHP mikro hedefleme stratejilerinde sıkça kullanılıyor. İşte gözlemevi'nin '2024 Türkiye Yerel Seçimleri Siyasi Mikro Hedefleme Kampanyalarının Analizi'ne göre partilerin mikro hedefleme stratejileri...

39

CHP Meta hesabının son 7 günde yaptığı dijital reklam harcaması toplamı: ₺7.343.601 | Cumhuriyet Halk Partisi - CHP Facebook reklam hesabının en çok harcama yaptığı 10 mikro hedefleme kategorisi:

49

Ekrem İmamoğlu Meta hesabının son 7 günde yaptığı dijital reklam harcaması toplamı: ₺2.293.435 | Ekrem İmamoğlu Facebook Reklam Hesabının en çok harcama yaptığı 10 mikro hedefleme kategorisi:

59

Murat Kurum Meta hesabının son 7 günde yaptığı dijital reklam harcaması toplamı: ₺1.112.546 | Murat Kurum Facebook Reklam Hesabının en çok harcama yaptığı 10 mikro hedefleme kategorisi:

69

Hakan Tütüncü Meta hesabının son 7 günde yaptığı dijital reklam harcaması toplamı: ₺1.063.940 | Hakan Tütüncü Facebook Reklam Hesabının en çok harcama yaptığı 10 mikro hedefleme kategorisi:

79

AK Parti İstanbul Meta hesabının son 7 günde yaptığı dijital reklam harcaması toplamı: ₺838.744 | AK Parti İstanbul Facebook Reklam Hesabının en çok harcama yaptığı 10 mikro hedefleme kategorisi:

89

İstanbul Gerçekleri Meta hesabının son 7 günde yaptığı dijital reklam harcaması toplamı: ₺545.382 | İstanbul Gerçekleri Facebook Reklam Hesabının en çok harcama yaptığı 10 mikro hedefleme kategorisi:

99

Mansur Yavaş Meta hesabının son 7 günde yaptığı dijital reklam harcaması toplamı: ₺267.760 | Mansur Yavaş Facebook Reklam Hesabının en çok harcama yaptığı 10 mikro hedefleme kategorisi: