Dünya

Telegraph’a o haberi kim yazdırdı?

07 Mart 2011 02:00

T24 - İngiliz The Telegraph Gazetesi’nin “Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın İran’dan siyasi yardım olarak 25 milyon dolar aldığı” iddiası için tazminat ödemeye mahkûm edilmesinin yankıları sürüyor.

İngiliz medyasından The Independent Gazetesi, Telegraph’da ”yüzlerin kızardığı”nı belirtti ve söz konusu haberi yazan Con Coughlin’nin İngiliz İstihbarat Örgütü (MI6) tarafından “kullanıldığı” iddiasında bulundu.

ETİKETLER

haber