2020 yılında sosyal medyada en çok konuşulan markalar

14 Ocak 2021 12:45

18

Dijital medya araştırma şirketi Adba Analytics, The Brand Age Dergisi için Twitter, Facebook, Instagram, YouTube, Haber siteleri, bloglar ve forumlar üzerine bir araştırma yaptı. 1 Ocak-23 Aralık 2020 tarihleri arasındaki verilere göre, çeşitli kategorilerde sosyal medyanın en çok konuşulan markalarını listeledi.

28

Tüm kategorilerde en fazla konuşulan marka Türk Hava Yolları oldu. Listenin tamamı ise şu şekilde; Türk Hava Yolları- 1.266.274 paylaşım Vodafone: 1.220.982 paylaşım Trendyol: 1.184.208 paylaşım Türk Telekom: 964.780 paylaşım Turkcell: 934.766 paylaşım

38

En fazla konuşulan akıllı telefon markası: Apple En fazla konuşulan akıllı telefon markaları listesi; iPhone: 887.514 paylaşım Samsung: 341.850 paylaşım Huawei: 306.563 paylaşım Xiaomi: 281.890 paylaşım OPPO: 60.839 paylaşım

48

Yılın en çok konuşulan araba markası ise Mercedes oldu. Mercedes: 646.184 paylaşım BMW: 258.103 paylaşım Ford: 217.911 paylaşım Renault: 177.547 paylaşım Audi: 155.484 paylaşım

58

En fazla konuşulan internet sitesi YouTube YouTube: 25.450.469 paylaşım Ekşi Sözlük: 489.156 paylaşım Onedio: 317.391 paylaşım Webtekno: 210.461 paylaşım İnci Sözlük: 69.092 paylaşım

68

En fazla konuşulan forum siteleri sıralaması ise şu şekilde; Ekşi Sözlük: 11.138.098 paylaşım Donanım Haber: 6.392.078 paylaşım Şikayet Var: 5.587.803 paylaşım Memurlar Net: 741.020 paylaşım Kadınlar Kulübü: 637.794 paylaşım

78

En çok tercih edilen video konferans ve iletişim platformları: Zoom: 312.846 paylaşım EBA TV: 273.592 paylaşım Skype: 147.105 paylaşım Discord: 32.910 paylaşım Microsoft Teams: 12.956 paylaşım

88

WhatsApp bu yılın başında gündem olsa da geçtiğimiz yıl da en çok konuşulan 3. uygulamaydı. 2020 yılında en fazla konuşulan uygulamalar; YouTube: 5.372.568 paylaşım Instagram: 2.178.458 paylaşım WhatsApp: 1.174.165 paylaşım Facebook: 739.336 paylaşım TikTok: 651.865 paylaşım