DİĞER
14. İstanbul Bienali’ndeki sanat çalışmalarına “Bir Göçük Deliğinden Manzaralar” diyebiliriz. Yani, dünyanın bugünkü haline, sanatçıların farklı tepkileri ve bakışları. Sizinkinden, benimkinden çok farklı değil aslında...
Memleketin en sivri dilli sanat eleştirmeni Ali Şimşek yine her zamanki gibi “her şeye karşıydı.” Biz mi Şimşek’e alıştık, yoksa Şimşek’in eleştirelliği artık sanat dünyasının bir parçası mı oldu?
Rıfat Şahiner'in Çağdaş Sanatta Temsiliyet Krizi başlıklı kitabı, çağdaş sanat tarihinin oluşumunda etki sahibi olan ana tartışmaları içeriyor. Türkiye'de sanatın sermaye ve bağımsızlığı üzerinde düşünenlere özellikle tavsiye ederiz...
© Tüm hakları saklıdır.
↑ Yukarı çık