Online dijital pazarlama platformu SEMrush’ın Türkiye’nin tatile bakış açısını ölçmek için yaptığı araştırmaya göre, son üç yılda ücretsiz kamp alanları hakkında yapılan aramalar yüzde 511 arttı.
Diken'de yer alan habere göre, son üç yılda internet üzerinden yapılan aramalara dayandırılan çalışmaya göre, ücretsiz kamp alanlarından sonra en çok arananlar karavan kiralama ve araç kiralama oldu.
Az bütçe ile yeni yerler keşfetmek isteyen tatilcilerin aramaları arasında kamp, kamp çadırı ve kamp malzemeleri de yer alıyor. Araştırmaya göre, geçen üç yılda karavan kiralama aramaları yüzde 123, çadır tatili aramaları yüzde 83 ve kamp malzemelerine ilişkin aramalar yüzde 235 oranında artış gösterdi.
Ücretsiz kamp aramaları yüzde 511 artarken, aynı dönemde otel aramaları yalnızca yüzde 172 oranında aramalarda yer aldı.