Bilim / Teknoloji

Markalar sosyal medyada nasıl konuşuluyor?

Bir markanız var ve sosyal medyada da hayat bulsun istiyorsunuz, peki markanızın yaşayacağı bu sokaklarda yaşam nasıl...

19 Kasım 2012 18:14

Sosyal medya takip sistemi Sense‘in 2 milyon veriyi değenlendirerek yaptığı "Sosyal medya bilgiğiniz gibi  değil" adlı analizine göre; sosyal medyada markalar hakkında yapılan yorumların ve dijital hareketlerin yüzde 22′si olumlu, yüzde 25′i  olumsuz. Markalar hakkında en fazla içerik  ise 16:00 ve 17:00 arasında oluşturuluyor.

Twitter markalar hakkında en fazla içerik oluşturulan sosyal ağ ünvanını korurken; bu ağdaki kullanıcıların içeriklere yaptığı yorumların sadece yüzde 30'u olumlu.

İşte Sense'in sosyal medya ve markalar hakkında topladığı ilginç bilgiler:

 
 
Projenin künyesi:
 
Metin yazarı: Elif İnci Doğruer
Art direktör: Erdem Mermer
Ajans: Promoqube
Web Site: http://sense2012.promoqube.com/