T24 Ekonomi
Kerevitaş’ın, 2024’ün ilk yarısındaki cirosu 10,8 milyar TL olarak gerçekleşti. Şirketin ilk 6 aylık dönemde brüt karı ise 132,5 milyon TL artarak 2,3 milyar TL oldu.
SuperFresh, ilk 6 ayda yüzde 41* ciro payı ile sektördeki liderliğini korudu. Ülker Bizim Yağ yüzde 34,8’lik, Ülker Teremyağ ise yüzde 55,5’lik ciro payına sahip oldu. Bizim Yağ, 2024 yılında inovasyon stratejisi doğrultusunda ilk yarı yılda 3 güçlü lansman gerçekleştirirken; SuperFresh’in toplam 19 yeni ürünü raflarda yerini aldı.
Kerevitaş, yılın ilk 6 ayında, sektörün en büyük 2’nci fuarı Ibaktech başta olmak üzere Gulfood Dubai, Prodexpo ve West Africa’da yer alırken; portföyüne 15 yeni müşteri de dahil etti.
Mert Altınkılınç: “Sürdürülebilir gıdanın yarını için çalışıyoruz”
Kerevitaş CEO’su Mert Altınkılınç, 2024’ün ilk 6 ayına ilişkin finansal sonuçlarının sürdürülebilir başarı hedeflerini güçlendirdiğini vurgulayarak sözlerine şöyle devam etti:
“Kerevitaş olarak güçlü finansal performansımızı bu yıl da sürdürüyoruz. Yurt içinde en çok haneye ulaşan güçlü markalarımızla sektör liderliğimizi korurken, yurt dışında da 6 kıtada 60’ı aşkın ülkeye yaptığımız ihracatla Türkiye ekonomisine katkı sağlamaya devam ediyoruz. Faaliyet gösterdiğimiz tüm alanlarda stratejik kanal kategori bakış açımız doğrultusunda satış gelirlerimizdeki artışı sağlarken, tüketicilerimiz ve müşterilerimizin değişen beklenti ve ihtiyaçlarına yüksek kaliteli ürünlerimizle yanıt veriyoruz. Operasyonlarımızın her aşamasında verimliliği gözetirken değer zincirimizi uçtan uca kapsayan bir anlayışla, geniş ekosistemde dönüştürücü bir rol üstlendiğimizin bilinciyle çalışıyoruz. Sorumlu üretim anlayışımızla gıdanın sürdürülebilirliğini sağlamayı en büyük önceliğimiz olarak görüyor, sürdürülebilir gıdanın yarını için çalışıyoruz.”
'Gecenin Kıyısı'nda taraf tutmanın anlamsızlığı üzerine bir hikâye |