Garmin'in Türkiye Distribütörü Cem Baytekin, Türkiye'de ilk defa 3 boyutlu navigasyon haritasını kullanıcılarına sunduklarını söyledi.
Baytekin, navigasyon pazarının Türkiye 'de çok yeni bir pazar olduğunu, navigasyonun bilinirliğinin artması ile satışların da artacağını belirtti. 2008 yılında Türkiye'de yüzde 45-50 oranında bir pazar payı hedeflediklerini anımsatan Baytekin, bu yılda aynı hedef doğrultusunda ilerlediklerini kaydetti.
Baytekin, 2009 yılının ilk çeyreğinde yaşanan ekonomik kriz nedeniyle satışlarda bir düşüs yaşandığını ifade ederek 2009'un Nisan ayından itibaren satışların tekrar hızlandığını bildirdi. Türkiye'de ilk defa 3 boyutlu navigasyon haritasını kullanıcılarımıza sunuyoruz'' diyen Baytekin, 3 boyutlu navigasyon uygulamasının Türkiye'de bir ilk olacağını söyledi.