IKEA, Norveç’teki mağazanındaki sergi alanlarından birini, misafirlerine güçlü bir mesaj vermek için yeniden düzenledi
Bir pop-up ev hazırlayan şirket, müşterilerine bir Suriye evinin iç mekanını oda ölçeğinde deneyimletmeyi amaçlıyor. ”25 m2 Syria” isimli mekan düzenlemesi, IKEA’da alışkın olduğumuz fotojenik ve mükemmel düzenlenmiş küçük mekanlardan biri değil.
Aksine Şam'ın biraz dışında kalan ve Rana adlı bir kadınla 9 kişilik ailesinin yaşadığı alanın replikası
POL reklam ajansıyla birlikte geliştirilen projede tasvir edilen ev, tuğlaları kalmış duvarlardan, az miktarda mobilya ve temel elektrikli ev aletlerinden oluşuyor.
IKEA’nın duvarlara dekor olarak astığı çerçevelerde aile arşivinden fotoğraflar, fiyat etiketlerinde ise ev sakinlerinin hikayeleri yer alıyor.
Ailenin yeme içme ve barınma için gerekli temel ihtiyaç stoğunu etiketlerde müşterilerine sunan şirket, başlatılan bağış kampanyasına katılımcıların nasıl dahil olabileceğine dair bilgilendirme de yapıyor.
Kaynak: kot0.com