Bir ukalalık!
x blueSky facebook instagram youtube dailymotion linkedin

Bir ukalalık!

.

Beşiktaş Teknik Direktörü Fernando Santos

Beşiktaş’ın içinde bulunduğu durumu yazmaktan yoruldum ama onlar yorulmadı! Antalyaspor maçını yazmak da kendimi yinelemek gibi olacak. Ayrıca yazsam da değişen hiçbir şey olmayacak! Hepinizden özür dileyerek diyeceğim ki, Fernando Santos geldiğim günden bu yana yazdıklarım T24’ün arşivinde mevcut, merak eden okur. 45 yılda ilk kez ‘ukalalık’ hakkımı kullandım, bağışlayacağınızı umarak…

(Not: Samet Aybaba’nın ayağının değdiği yerde ot bitmez)

İlgili İçerikler