Hastane yöneticiliğini bırakıp tostçu oldu
x blueSky facebook instagram youtube dailymotion linkedin

4 Mart 2019 19:16

Güncelleme: 4 Mart 2019 19:18

Hastane yöneticiliğini bırakıp tostçu oldu

Adana'da hastane yöneticiliğini bırakıp eşiyle birlikte tost dükkanı açan Önder Özel (36), "Günde ortalama 100 tost satıyoruz. Ispanaktan avokadoya farklı malzemeler kullanıyoruz. Adana gibi bir kentte kebaba karşı biz de farklı bir tat sunuyoruz" dedi. Merkez Seyhan ilçesi Toros Caddesi'nde geçen yıl hastane yöneticiliğini bırakarak tostçu dükkanı açan Önder Özel, hayalini gerçekleştirdiği için mutlu olduğunu söyledi. Eşiyle birlikte çalıştıklarını belirten Özel, onlarca çeşit tost yaptıklarını vurgulayarak, "Sağlık sektörünün içinden geldiğimiz için A'dan Z'ye her şeyi düzenleyerek yapıyoruz. Tamamen sağlıklı tostlar üretiyoruz. Aslında evde sürekli eşimle birlikte tost yapıyorduk. Yaparken hem eğleniyor hem de mutlu oluyorduk. Sonra bunun üzerinden neden para kazanmayalım diye düşündük. Çeşit konusunda İstanbul'daki arkadaşımız bize yardımcı oldu. Oradaki denediği tecrübe ettiği şeyleri biz de deneyimleyip üstüne katıp çoğalttık. Ispanaklı tosttan avokadolu tosta farklı malzemeleri tekrar tekrar deneyerek yaptık. Sonrasında zaten malzemeler çoğaldıkça ürün de ç

hastane yönetici tostçu tostçu oldu Hastane yöneticiliğini bırakıp tostçu oldu adana
İlgili İçerikler
Yükleniyor...
Son Eklenenler