Deprem sonrası ilk geceyi çadırda geçirdiler
x blueSky facebook instagram youtube dailymotion linkedin

9 Ağustos 2019 11:24

Güncelleme: 9 Ağustos 2019 11:30

Deprem sonrası ilk geceyi çadırda geçirdiler

Denizli’nin Bozkurt ilçesinde dün saat 14.19 ve 14.25'te sularında meydana gelen biri 5 biri 5.7 büyüklüğündeki iki depremin ardından hâlâ endişeli olan bir çok vatandaş depremden sonraki ilk geceyi çadırlarda geçirdi. 

Çadırlarda kalanlar arasında evleri ağır hasarlı olan vatandaşlarda bulunuyor.

Vatandaşlar depremi korkusunu halen yaşadıklarını ve büyük bir panik yaşadıklarını dile getirdiler. 

denizli deprem sarsıntı ropörtaj afet çadır bekleme gece geçirme ege sallanma
İlgili İçerikler
Yükleniyor...
Son Eklenenler