Haberler
16 Ağustos 2025 12:45
Güncelleme: 16 Ağustos 2025 12:59
T24 Video
Fenerbahçe Kulübü Başkanı Ali Koç, Fenerbahçe-Göztepe maçı için gittiği İzmir’de bir taraftar tarafından öpücükle karşılandı.
Bugün oynanacak Göztepe-Fenerbahçe karşılaşması için takım dün gece İzmir’e geldi. Taraftarlar, kafileyi “Pazara kadar” şarkısını söyleyerek coşkuyla karşıladı. Bu sırada kalabalığın arasında kalan Ali Koç, selfie çekiyor gibi yapan bir taraftar tarafından öpüldü.
T24. Tüm Hakları Saklıdır.