Premier Lig'de düşen ilk takım Wolverhampton Wanderers
x blueSky facebook instagram youtube dailymotion linkedin

Premier Lig'de düşen ilk takım Wolverhampton Wanderers

Premier Lig'de düşen ilk takım Wolverhampton Wanderers

İngiltere Premier Lig'de küme düşen ilk takım Wolverhampton Wanderers oldu.

Ligde kalma umutlarını son haftalara taşıyan Wolverhampton, West Ham United ile Crystal Palace arasında oynanan ve golsüz sona eren karşılaşmanın ardından matematiksel olarak Premier League'e veda etti.

Wolverhampton, cumartesi günü Tottenham Hotspur ile Brighton & Hove Albion arasında oynanan ve 2-2 sona eren maçın ardından küme düşmeyi o gün için ertelemişti.

Ancak West Ham'ın Palace deplasmanında aldığı 1 puanla puan farkını 16'ya çıkarması, Wolves'ın gelecek sezon Championship'te mücadele edeceğini kesinleştirdi.

İlgili İçerikler