Mısır Başbakanı 1 yıl hapis cezası aldı
x blueSky facebook instagram youtube dailymotion linkedin

Mısır Başbakanı 1 yıl hapis cezası aldı

Mısır Temyiz Mahkemesinin, Başbakan Hişam Kandil'in, bir yıl hapsine ve görevinden alınmasına hükmettiği bildirildi

Mısır Temyiz Mahkemesi, Başbakan Kandil'i, "devlete ait Nil Pamuk Çırçır Şirketi (NCGC) çalışanları hakkında verilmiş kanuni hükmü uygulamadığı gerekçesiyle 1 yıl hapis ve görevden men cezasına" çarptırdı.

İdari Mahkeme, Başbakan Kandil hakkında geçen Nisan'da da aynı kararı vermiş ancak hüküm uygulamaya konulmamıştı.

İlgili İçerikler