ABD'de polis bir siyahiyi daha öldürdü
x blueSky facebook instagram youtube dailymotion linkedin

ABD'de polis bir siyahiyi daha öldürdü

ABD'de silahsız Afro-Amerikalıların polis kurşunuyla can verdiği olaylara bir yenisi daha eklendi. Minnesota Eyaleti'nde 32 yaşındaki siyahi bir genç kız arkadaşının gözleri önünde polis tarafından vurularak öldürüldü.


ABD'de 48 saat içinde iki siyahi, polis tarafından vurularak öldürüldü. Salı gecesi Louisiana Eyaleti'nde bir siyahinin vurulmasının ardından çarşamba gecesi de Minnesota Eyaleti'nde 32 yaşındaki siyahi bir genç polis tarafından vuruldu.

Gencin trafik kontrolü esnasında araçta bulunan kız arkadaşının gözleri önünde vurulduğu belirtildi. Siyahi genç hastanede hayatını kaybetti. Eyalet polisi tarafından yapılan açıklamada polis memurunun zorunlu izne çıkarıldığı bildirildi.

Deutsche Welle
İlgili İçerikler