TRABZON- YURT Türk Telekom\'un Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı ve Habitat Derneği ile birlikte yürüttüğü, İnternetle Hayat Kolay Projesi kapsamında Trabzon\'daki down sendromlu gençlere \"İnternetle Hayat Kolay\" eğitimi verildi. 50 down sendromlu genç Trabzon Sürmene Ahmet Yılmaz Özel Eğitim İş Uygulama Merkezi Okulu\'nda iki gün boyunca bilgisayarın temel çalışma prensipleri, masaüstü kullanımı, bilgisayar faresini tanıma, internetle tanışma, internette arama yapma, güvenli internet kullanımı gibi temel bilgisayar ve internet becerilerini artırmaya yönelik konularda eğitim aldı.
Türk Telekom Kurumsal İletişim Direktörü Hamdi Ateş, İnternetle Hayat Kolay projesi ile ilgili olarak \"Yola çıkarken ufacık bir kar topu olan proje bugün tüm Türkiye\'ye bir çığ gibi yayılmış durumda. Proje kapsamında bugüne kadar Türkiye\'nin 54 şehrinde 30 bin kişiye dijital dünyanın kapılarını araladık. Bu kapsamda Trabzon\'da yaşayan 50 down sendromlu gencimize iki gün boyunca verdiğimiz internet eğitimleri ile onları da dijital dünya ile tanıştırdık. Bu gönüllülerimiz için de çok özel bir deneyim oldu. Canla başla down sendromlu gençlerimizin hayatına dokunmak için çalışan eğitmenlerimize teşekkür ediyorum\" diye konuştu.
Türk Telekom, bugüne kadar ülke çapında 30 bin kişiyi dijital dünya ile tanıştıran İnternetle Hayat Kolay projesi kapsamında, 27 - 28 Kasım tarihlerinde Trabzon\'da down sendromlu gençlere internet eğitimleri verdi. Türk Telekom\'un Birleşmiş Milletler Kalkınma Programı ve Habitat Derneği ile birlikte yürüttüğü sosyal sorumluluk projesi İnternetle Hayat Kolay eğitimleri, iki gün boyunca Trabzon Sürmene Ahmet Yılmaz Özel Eğitim İş Uygulama Merkezi Okulu\'nda verildi. Trabzon\'da içlerinde öğrenme güçlüğü çeken ve zihinsel engeli de olan 50 down sendromlu genç, iki gün gerçekleştirilen İnternetle Hayat Kolay eğitimlerini alarak, güvenli internet kullanımını öğrendi. Yarısı okuma ve yazma bilen ve bilgisayarlara tanışık olan, diğer yarısı ise okuma yazma bilmeyen ve bilgisayara hiç dokunmamış olan down sendromlu gençlere, birebir eğitimler verildi ve özel gençlerin eğitimlerden keyif aldığı gözlendi.