REKLAMI GİZLE

1 kilogram mamanın fiyatı 3 TL

"İnsanların ilgisi bizi çok mutlu ediyor."

- A +
"Türkiye'de kedi ve köpekler için mama, aksesuar ve sağlık ürünleri dikeyinde hizmet veren eTicaret sitesi Petbesinleri 2016 yılında başlattığı sosyal sorumluluk projesi Mama Yardımı ile 2017 Yılının Aralık ayına kadar bir çok farklı besleme grubu ve hayvan barınağına toplamda 53 Ton mama yardımı yapıldığını belirtti. Projeyi daha çok kişiye duyurmak istediğini belirten şirket, sitede kayıtlı 15 binden fazla müşterilerinin de projeye ilgi gösterdiklerini belirterek "Müşterilerimiz kendi kedilerine veya köpeklerine mama satın alırken 1'er kilo da besleme gruplarına göndermek üzere yardımda bulunuyorlar. 1 Kilogram mamanın fiyatı 3 TL. Bu şekilde her gün onlarca sipariş almaya başladık. Biz de karşılığında kendi sokaklarındaki kedi ve köpeklere verilmek üzere ücretsiz mama gönderiyoruz. İnsanların ilgisi bizi çok mutlu ediyor." yorumunda bulundular.
 
Mama Yardımlarının doğru adreslere ulaştığına emin olmak adına saydamlık ilkesini benimseyen şirket müşterilerinin bu konudaki tüm sorularına açıklıkla cevap vererek toplanan yardım mamalarının hiç geciktirilmeden ilgili besleme gruplarına ulaştığını belirtiyor. Aynı zamanda gönderilen mamaların doğru amaçla kullanıldığına emin olmak adına besleme gruplarıyla da sürekli iletişim halinde olan şirket düzenli raporlar paylaşarak müşterilerini ve destekçilerini de bilgilendiriyorlar.
 
Petbesinleri'nden mama yardımında bulunmak için yapılması gereken tek işlemin ilgili kategoriye girerek sipariş verilmesi olduğunu belirten şirket sistemin tamamen otomatik ve insan müdahalesine gerek duyulmadan çalıştığını belirterek "Gönderim limitine yani bir paket mamaya ulaştığında sistem kargo fişini otomatik olarak gönderiyor biz de paketleyip kargoya teslim ediyoruz." diyor. Müşteriler tarafından sipariş verilerek besleme gruplarına ulaştırılan tüm mama yardımlarının doğrudan yardımda bulunan müşteri adına fatura kesilerek gönderildiğini ileten şirket yetkilileri bu sayede müşterilerine güven aşıladıklarını ve bunun da tekrarlayan siparişlerde müşteriyle olan iletişimlerini kolaylaştırdığını belirtti.